måndag 17 juli 2017

En alldeles fantastisk morgon!



Idag är det jag som är viktigt! Idag fick jag gå före familjen. Jag har sovit jätte dåligt i natt då dottern vaknat och inte kunde sova. Så när det var dags för mig att gå upp när klockan ringde ville jag bara somna om igen. Men jag hade bestämt mig. Idag är det min dag! Jag hade planerat in en uteritt med en vän så det var bara att pallra sig iväg. Detta resulterade i en fantastisk ridtur där jag enbart fokuserade på mig och hästen, här och nu. En helt magisk ridtur på fina vägar och mycket galopp. Idag vågade jag släppa taget även uppe på hästen. Att bara följa med. Så fantastiskt att lita så fullt på ett så stort djur, känna vinden i ansiktet. Idag blev det en galopp med sådan fart som jag aldrig trodde var möjlig, tårarna rann både av vinden och lycka. Att få komma hem till familjen efter denna morgon alldeles glädje fylld och full av lycka var så skönt. Önskar så att alla nån gång vågar släppa taget och sätta sig själv först för bara en stund. Det är värt så mycket både för en själv och de nära och kära runt om. 

Nu blir det solstolen!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar