torsdag 4 februari 2016




Så här års längtar jag extra mycket efter ett växthus. Så mysigt att kunna njuta av årstiderna på ett helt annat sätt. Hade jag ett skulle jag redan nu kunna plantera massor av frön men nu får de trängas inne i vardagsrummet.

Funderar på att ha ett här nedanför stenmuren. Vad tycker ni? Det är sol från morgon till sen eftermiddag med nån timmes skugga mitt på dan. Men ja det kommer tyvärr dröja innan det blir något här men planera, fundera och drömma kan man alltid göra. Bilden är från någon vecka sen just nu är det barmark och fågelkvitter ute. Superhärligt!

Kram M

3 kommentarer:

  1. Det låter väl bra! Härligt att planera och fundera, titta på inspirationsbilder och drömma.
    Jag har ett litet växthus men utan värme. Det blir varmt och skönt så länge solen är framme men blir kallt så fort den försvinner.

    Trevlig helg!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Vi har haft sånt underbart väder här så vårkänslorna har verkligen kommit, åhh va jag längtar efter att få gräva med fingrarna i jorden :)
    Ha en fin fredagskväll.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt vacker bild <3

    SvaraRadera